Νέα

Η SRAM ανακοίνωσε το νέο GX Eagle 1x12


Η SRAM σήμερα παρουσίασε το νέο σύστημα μετάδοσης κίνησης ποδηλάτου, το GX Eagle. Για την κατασκευή του συστήματος αυτού, έδωσε βάση στην άνεση του αναβάτη αλλά και την ελευθερία κινήσεων. Η τοποθέτηση γίνεται πολύ εύκολα με μόνο ένα εργαλείο χωρίς πλέον να αναρωτιέστε ποιο είναι το σωστό. Η ευκολία της άνεσης στην ανάβαση και της γρήγορης μέγιστης ταχύτητα στις ευθείες είναι πλέον αισθητή.

Το GX Eagle είναι το πιο αθόρυβο, ελαφρύ, απλό και χωρίς προβλήματα σύστημα μετάδοσης κίνησης. Κύριος στόχος του σχεδιασμού του GX Eagle ήταν η αντοχή, η αξιοπιστία και η προτροπή του να φέρει περισσότερους αναβάτες στο βουνό.




Από σχεδιαστική άποψη GX Eagle δεν είναι μακριά από τις πιο ακριβές αντίστοιχες επιλογές, το ΧΧ1 και το ΧΟ1 Eagle. Προσφέροντας ένα εύρος 500%, έχετε τις ίδιες επιλογές ταχυτήτων διαθέσιμες. Οι κυριότερες διαφορές μεταξύ των επιλογών αυτών είναι το υλικό κατασκευής και η μέθοδος παραγωγής. Για παράδειγμα, η κασέτα δεν είναι σφυρηλατημένη από ένα κομμάτι, αλλά από μια σειρά από ενωμένα γρανάζια. Επιπλέον, οι δισκοβραχίονες είναι από σφυρηλατημένο αλουμίνιο σε αντίθεση με τα ανθρακονήματα. Στα προαναφερθέντα μέρη, η SRAM πιθανότατα εξοικονομεί χρήματα στο κόστος παραγωγής, και αυτό μετακυλίεται στον καταναλωτή, μια μικρή αύξηση βάρους.


Η αλυσίδα και ο μπροστινός δίσκος GX Eagle, είναι κατασκευασμένοι ειδικά για την νέα 12τάχυτη κασέτα. Το σασμάν (derailleur) που είναι ίσως το πιο ιδιαίτερο κομμάτι, σχεδιάστηκε με τέτοιο τρόπο ώστε να λειτουργήσει και να ‘’βοηθήσει’’ την τεράστια αυτή κασέτα.
Σημείωση: το πίσω κέντρο πρέπει να είναι XD Freehub. Το Eagle δεν τοποθετείται σε Shimano freehub.

Η διαφορά βάρους (προς τα πάνω) με το αντίστοιχο X0 Eagle σύστημα, είναι μόνο 290gr. Το ολοκληρωμένο GX Eagle σύστημα είναι 1794gr σε σχέση με τα 1501gr του Χ0 και τα 1456gr του XX1 Eagle.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα χαρακτηριστικά του GX Eagle.


Δείτε Ακόμα...